SOME - MARKEDSFØRING I SOSIALE MEDIER

Gå til hovedinnhold Gå til navigasjon

Kurs

SOME - MARKEDSFØRING I SOSIALE MEDIER

Tenker du at din bedrift burde være mer aktiv på sosiale medier? Eller er dere kanskje aktive, men når ikke ut slik dere ønsker?

På dette kurset lærer du hvordan du enkelt kan bruke sosiale medier som et godt markedsføringsverktøy.

Det vil bli lagt opp som en workshop, hvor det da er delt opp i fire deler.

Sosiale medier spiller i dag en utrolig stor rolle når det kommer til markedsføring. I følge IPSOS er over 80% av den norske befolkningen daglig aktive på ulike digitale plattformer, det kan man med enkle grep dra nytte av.

DETTE LÆRER DU PÅ KURSET:

-       Legge en god og effektiv mediestrategi

-       De ulike digitale plattformene

-       Viktige grep for enkel kommunikasjon/kontakt

-       Innholdsproduksjon

-       Bilder/video – hva er best?

-       Oppnå synlighet

-       Hvem er målgruppen og hvordan nå den?

-       Heispitch – tydeligjør budskapet ditt

-       Analysere resultater

Etter endt kurs vil du få med deg et mediehefte. Dette inneholder en del av de gode tipsene fra kurset, informasjon om ulike formater og mal for oppsett av egen mediestrategi.

OM KURSHOLDER: 

Malin Nygård Gjerde jobber som digital markedsfører hos Tellus Works Television. Hun jobber daglig med synlighet på sosiale medier for både små og store bedrifter. Dette i form av innholdsproduksjon, media strategier, organisk vekst og betalt annonsering.

GENERELL INFORMASJON: 

Kurset gjennomføres med forbehold om nok påmeldte.

Faktura blir sendt 1 uke før kursstart. 

 

Vi gleder oss til å se deg!

Velkommen på kurs hos KIT-akademiet

Få ledige plasser! Skriv ut
Tilbake til kurskalender