ØKONOMISTYRING OG KUNDEFOKUS!

Gå til hovedinnhold Gå til navigasjon

Kurs

ØKONOMISTYRING OG KUNDEFOKUS!

Bli en mester i økonomistyring og kundefokus for ditt serveringssted! Vårt kurs deles i to deler:

  1. Nøkkeltall: Lær å bruke regnskapstall som et effektivt styringsverktøy. Forstå forskjellen mellom teoretisk og realisert brutto, og hvordan riktig prioritering og planlegging kan øke inntjeningen.

  2. Kundefokus: Oppdag hvordan du kan øke topplinjeveksten ved å fokusere på salgstall og snittsalg per kunde. Lær forskjellen mellom kundeservice og kundeopplevelse, og hvordan god service kan forbedre salget.

Målet med kurset er å gi deg innsikt i hvordan du kan øke omsetningen og forbedre brutto, og forstå at de som mestrer kundeopplevelser vil være fremtidens vinnere. Salg gjennom service gir best resultater!"

Om kursholder:
Pål har 30 års erfaring innenfor matbransjen, både som kokk og servitør, og er tidligere restauratør.

Han har siden 2007 jobbet som innleid driftssjef for NorgesGruppen servicehandel hvor han har jobbet med Fresh konseptet inn mot Shell og senere i Deli de Luca hvor han jobber med å optimalisere driften for best mulig inntjening.

Generell informasjon: 
Kurset gjennomføres med forbehold om nok påmeldte.
Faktura blir sendt 1 uke før kursstart. 

- Kurset inkluderer oppskriftshefte, lunsj og masse kunnskap
- Kurset er laget for alle som jobber i serveringsbransjen.

Tilbake til kurskalender