KUNDEBEGEISTRING BY KATARINA

Gå til hovedinnhold Gå til navigasjon

Kurs

KUNDEBEGEISTRING BY KATARINA

Mine kurs handler ikke om "smil" og definerte servicestandarder. Det handler om å inspirere alle til å finne sin personlige måte å yte service på.

Bra lederskap, varmt vertskap og inspirerende personale vil hjelpe deg til økt lønnsomhet i din virksomhet 

Det å skape gode gjesteopplevelser, enten det er i restauranten, kantinen eller i kiosken er viktige suksesskriterier i en konkurranseutsatt bransje. Kurset med Katarina gir deg de beste forutsetninger til å oppnå akkurat det.

Katarina vil på kurset snakke om hvordan du som leder kan skape bedre servicekommunikasjon, motivasjon blant dine ansatte, klagebehandling, samarbeide og sannhetens øyeblikk. I tillegg vil du oppleve mye humor, samt få med deg 35 konkrete tips og råd som du kan ta med deg hjem og implementere i egne avdeling/bedrift.

Bakgrunn kursholder:

Katarina Lalander Hamnes driver Kundebegeistring By Katarina. Hun har begeistret sine kursdeltakere i Norge og utland siden 1988. Katarina er to ganger nominert som Beste Foredragsholder av Confex. Hun har bred erfaring fra en rekke forskjellige bransjer. Hennes foredrag beskrives som morsomme, motiverende, konkrete, praktiske og fulle av A-HA-opplevelser

*Kurset gjennomføres med forbehold om nok påmeldte.

*Har du allergi - send mail til: kitakademiet@asko.no 

Tilbake til kurskalender